Travian Odgovori

Započnimo s pitanjima

Pretraga po pitanjima

Da biste pronašli odgovor, odaberite glavnu kategoriju i zatim podkategorije dok se ne pojavi odgovor. U slučaju da ne pronađete odgovor koji vam je potreban, možete nas kontaktirati.

Imam pitanje o...

Malo detaljnije:

Pretraga po sadržaju

Ako preferirate pretragu po shemi stranice kao na većini drugih stranica? Nema problema, samo koristite navigaciju da biste pronašli svoj odgovor.

Regije i pobjednički poeni

Godišnji specijal igra se na karti drevne Europe podijeljene na  87 regija. Specijal 2021, Tides of Conquest. Pobednički poeni se čuvaju u selima i mogu biti osvojeni i izgubljeni.

Regije, naseljavanje i kontrola

Postoji 87 neovisnih regija koje mogu kontrolirati alijanse. To im omogućava sakupljanje pobjedničkih poena i aktiviranje drevnih moći (artefakte).

Dakle, kako možete osvojiti regiju? Prvo, mora biti otključana. To se događa kada top 5 alijansi u regiji ima ukupno najmanje 4.000 stanovnika u regiji. Broj stanovnika drugih alijansi, igrača bez alijansi, igrača na odmoru ili blokiranih igrača, kao i natarskih naselja ne uzima se u obzir. Nakon što je regija otključana, ne može se ponovno zaključati, međutim upoliko se populacija spusti ispod 4.000 prestaje proizvoditi pobjedničke poene i moć se deaktivira.

Moguće je samo naseljavanje novih naselja u regijama koje su otključane ili susjednim otključanim regijama. Jedina iznimka od ovog pravila je nekoliko početnih regija gdje se pojavljuju novi igrači i gdje je uvijek moguće naseliti nova naselja.

Ako neka od alijansi u otključanoj regiji uspije postići više od 50% populacije (broje se samo naselja top 5 alijansi u regiji), alijansa će početi preuzimanje kontrole nad regijom. Za to je potrebno 24 sata na uobičajenom serveru, 16 sati na x2 i 12 sati na x3 speed. Ako uspiju zadržati većinu, oni će kontrolirati regiju.

Podaci o broju stanovnika u regiji i udjelu top 5 alijansi mogu se vidjeti u statistikama > kartica regije i bilo kojem veleposlanstvu u regiji. Imajte na umu da stupac "Stanovništvo regije" u statistici pokazuje stanovništvo top 1 alijansa u regiji, a ne ukupan broj stanovnika u regiji.

Slijedi pregled mehanike regija:

Status regije Kako postići Efekti
Zaključana Sve regije su zaključane na početku. Ne može se naseliti dok se susjedna regija ne otključa. Nekoliko početnih regija je iznimka. Uvijek je moguće naseliti drugo naselje u regiji u kojoj imate glavni grad.
Otključana Top 5 alijansi u regiji moraju doseći ukupno 4.000 stanovnika u regiji. Može se naseliti i osporavati. Ne može se ponovno zaključati.
Osporena Jedna od alijansi mora postići više od 50% stanovništva od top 5 alijansi u regiji. Ostaje otključana i ako alijansa izgubi većinu.
Osigurana Alijansa mora držati većinu više od 24 sata neprekidno. Članovi alijanse koji kontrolira regiju mogu aktivirati drevnu moć regije (ako je ima) i dobivaju pobjedničke poene sve dok regija ima više od 4.000 populacije.

Drevne moći i pobjednički poeni

Najveća alijansa koja kontrolira regiju može imati korist od drevnih moći, ako ih regija posjeduje. Da bi se drevna moć aktivirala, igrač mora imati riznicu na stepeu 10 (za malu moć koja djeluje na naselje) ili 20 (za moć koja djeluje na nalog). Možete aktivirati moć u bilo kojem naselju; ne mora se nalaziti u istoj regiji kao i moć.

Možete aktivirati po jednu moć u svakom naselju, ali samo jedna od moći može djelovati na cijeli nalog. Jednom aktivirana, moć traje 24 sata, nakon čega se može ponovno aktivirati ako alijansa još uvijek kontrolira regiju. Jedna aktivacija je besplatna svaki dan; cijena svake dodatne aktivacije je 5 (za moći koje djeluju na naselje) ili 10 (za moći koje djeluju na nalog) zlata.

Moć se također može deaktivirati u sljedećim okolnostima:

  • Ako napustite alijansu
  • Ako izgubite naselje u kojem je aktivirana
  • Ako Vaša alijansa izgubi kontrolu nad regijom kojs posjeduje moć

Drevne moći, iako vrlo korisne, nisu jedina prednost kontroliranja regija. Ako želite pobijediti, Vaša alijansa mora prikupiti pobjedničke poene. Svaki dan alijansa koji kontrolira regiju, zaradi pobjedničke poene. Iznos ovisi o regiji:

  • Jedinstvana moć - 400 poena po danu
  • Velika moć - 1200 poena po danu
  • Mala moć - 1000 poena po danu
  • Nema moći - 2000 ili 4000 poena po danu

Dodatno pobednički poeni koje zaradi alijansa od regiona se dele na sela saveza u tom regiou. Svako selo dobija poene proporcionalno populaciji saveza u tom regionu. Ovo znači da veće selo i manja ukupna populacija u regionu znače više pobedničkih poena za selo. Međutim ukupan broj poena koje dobija alijansa ostaje isti.

Alijansa koja sakupi najviše pobjedničkih poena pobeđuje na kraju igre.

Tides of Conquest traje 180 dana na x1, 120 dana na x2 bržem i 80 dana na x3 bržem serveru.  

Dobijanje i gubljenje pobedničkih poena

Pobednični poeni su vezani za selo i ne mogu biti pomereni, ali sela mogu da promene alijanse tako da se i pobednički poeni prebacuju između alijansi. Takođe mogu biti i uništeni. 

Promena alijanse:

  • Kada igrač napusti alijansu, 50% pobedničkih poena iz njegovih sela je izgubljeno. 
  • Pridruživanje alijansi nema uticaj na sakupljene pobedničke poene. 

Kako su pobednički poeni alijanse suma pobedničkih poena igrača, kada igrač promeni alijansu svi njegovi stari pobednički poeni su izgubljeni i nova alijansa dobija 50% od njih.

Osvajanje sela: 

  • Kada igrač iz iste alijanse osvoji selo, svi pobednički poeni su zadržani u selu i novi vlasnik ih poseduje. 
  • Kada selo osvoji neko ko nije iz iste alijanse, 25% pobedničkih poena je uništeno. Novi vlasnik dobija preostalih 75% pobedničkih poena. Tako da osvajanje sela od strane druge alijanse (čak i ako je isto savezništvo) znači da će 25% pobedničkih poena biti izgubljeno. 

Rušenje sela:

  • Kada se selo sruši, svi pobednički poeni su uništeni. 

Brisanje naloga: 

  • Kada igrač obriše svoj nalog svi njegovi pobednički poeni su takođe izbrisani. Ovo se odnosi i na situaciju kada Natari preuzmu selo obrisano igrača. Natarska sela nemaju pobedničke poene. 

Pad populacije u regiji

Ako populacija regije padne ispod 4.000, regija prestaje proizvoditi pobjedničke poene i ne daje više moć regije.

Regija se i dalje može osvajati/osigurati, mehanika osvajanja nije promijenjena. Jedina promjena je da se proizvodnja pobjedničkih poena zaustavlja i da regija nije vidljiva u riznici.

Primjer 1: 

Regija je otključana ali je ponovo ispod 4.000 populacije

  • Dok je ispod 4.000 populacije, alijansa postiže >50% kontrole regije
  • Osvajanje započinje. Poruka da nema dovoljno populacije se i dalje prikazuje
  • 4.000 populacije je ponovo dosegnuto.
  • Sada je odbrojavanje vidljivo.

Primjer 2:

  • Regija je otključana.
  • Alijansa A je osvojila region.
  • Igrač B koristi drevnu moć.
  • Regija padne ispod 4.000 populacije.
  • Alijansa A ne dobiva više pobjedničke poene i ne može se više koristiti drevna moć te regije.
  • Igrač B ima još uvijek aktivnu moć, nije otkazana ali je ne može reaktivirati.
  • Regija ponovo ima više od 4.000 populacije.
  • Carstvo i alijansa A počinje dobivati pobjedničke poene ponovo i igrači mogu aktivirati drevne moći. 

Karta


Kliknite na kartu kako biste otvorili veću sliku.

Karta iznad prikazuje bojno polje godišnjeg specijala. U pitanju je drevna Europa koja je podeljena na regije. Karta prikazuje sve granice regija (uključujući i vodu), njihove nazive, moći i pobjedničke poene.
Napomena: ovo ne znači da su ograničeni na te regije, ako nema više mesta novi igrači će se pojaviti u susjednoj regiji.

Iskoristili smo kratke nazive drevnih moći, evo njihovih značenja:

  • Architect – jače zgrade
  • Boots – brže kretanje vojske
  • Confusion – skrovišta + nasumično gađanje
  • Diet – manja potrošnja žita
  • Eyes – bolji špijuni
  • Storage – plan za veliko skladište i veliki silos
  • Trainer – brža obuka vojske

Pogledajte više detalja o drevnim moćima u članku učinak artefakta. Učinci su isti, međutim godišnji specijal nema ludi artefakt (nasumična moć).


Jeste li zadovoljni odgovorom na pitanje?

Da   Neutralno   Ne