Najčešće traženi odgovori
Zadnje izmjene
Travian Odgovori
Započnimo s pitanjima
Pretraga po pitanjima
Da biste pronašli odgovor, odaberite glavnu kategoriju i zatim podkategorije dok se ne pojavi odgovor. U slučaju da ne pronađete odgovor koji vam je potreban, možete nas kontaktirati.
Imam pitanje o...
Pretraga po ključnoj riječi
Možete jednostavno pronaći odgovor upisujući bilo koju ključnu riječ po kojoj pretražujete. Na primjer, ako želite znati kako srušiti zgradu upišite rušenje i pregledajte vezane odgovore.
Pretraga po sadržaju
Ako preferirate pretragu po shemi stranice kao na većini drugih stranica? Nema problema, samo koristite navigaciju da biste pronašli svoj odgovor.
Osvajanje sela
Pripreme
Dobivanje administratora (senatora, poglavice, starješine):
Kako biste dobili administratora morate ga istražiti u akademiji razine 20 (također trebate okupljalište razine 5 za Teutonce ili razine 10 za Gale i Rimljane). Nakon toga ga možete trenirate u dvorcu ili rezidenciji osim ako već niste istrenirali naseljenike.
- Senator (Rimljani) je vrlo rječit i uvjerljiv te može spustiti odanost u naselju za 20% do 30% u svakom napadu.
- Poglavica (Teutonci) je vrlo jeftin pri treniranju i može spustiti odanost za 20% do 25%.
- Starješina (Gali) je za 20% brži od ostalih i može spustiti odanost za 20% do 25%.
- Logadži (Huni) je jeftin kao poglavica i može iznenaditi, jer spušta odanost za 15 do 30%.
- Nomarh (Egipćani) je najskuplji i može spustiti odanost za 20% do 25%.
S obzirom na 'moralni bonus' pri osvajanju naselja, vrijednosti administratora vjerojatno će odudarati od gore napisanih, optimalnih vrijednosti. Kad odanost padne na 0%, administrator koji je to napravio nestat će, a trupe koje su ga čuvale ostat će kao obrana u osvojenom naselju.
Napad
Naselja koja mogu biti osvojena:
Samo naselja koja nisu glavni grad mogu biti osvojena, bez obzira gdje se dvorac nalazi.
Napomena: Možete osvojiti naselje nakon što je rezidencija ili dvorac uništen, imate dovoljno kulturalnih bodova i naselje koje napadate nije glavni grad. Sve informacije o automatsko zaštiti osvajanja sela možete vidjeti ovdje.
Valovi napada:
Osvajanje bi se trebalo sastojati od nekoliko napadačkih valova jer je slanje svih jedinica u jednom napadu suludo. Prvi val bi trebao biti 'čistač' koji će pobiti svu obranu, zatim katapulti koji će srušiti rezidenciju ili dvorac i nakon njih administratori.
Pretpostavimo da imate 3000 imperiana, 60 katapulta i 2 senatora:
1. 2700 imperiana 'čistača' trebalo bi biti poslano u normalan napad kako bi se izbjegle nevolje.
2. 150 imperiana i katapulti kako bi se uništila rezidencija ili dvorac i to u normalnom napadu jer inače katapulti neće pucati!
3. 150 imperiana i senatori, isto u normalnom napadu jer inače senatori neće obaviti svoj posao.
Ponovite 1. i 3. korak koliko god je potrebno i provjerite da li je napadnuti igrač ponovno izgradio rezidenciju ili dvorac!
Napomena: Sve specifične građevine (kao što su zid, zamka, pivnica, pojilo konja...) nestat će nakon osvajanja sela. Sva sela koja su osnovana ili pokorena iz upravo osvojenog sela i dalje će zauzimati slotove. Ukoliko pokorite selo slabijeg igrača od sebe, sve će građevine pasti za 1 razinu.
Nakon napada:
Što prije izgradite rezidenciju ili dvorac kako biste podigli odanost u naselju i osigurajte pristojnu obranu uključujući i izvidnike. Odanost sela se povećava za 2/3 razine dvorca i rezidencije svaki sat. Na primjer, ako je rezidencija ili dvorac na razini 6, svakog sata će odanost rasti za 4 poena.
Kada pokorite selo, sve jedinice trenirane u njemu će nestati. To se odnosi i na jedinice koje u to vrijeme nisu u selu nego u pojačanju ili poslane u napad. Također, nestat će rezultati svih istraživanja te zidine. Na kraju, nestat će i sve specifične građevine koje samo doređeno pleme može graditi, kao pojilo konja. Sve to vrijedi čak i kada osvajate vlastita sela.